🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غبار آدمها

(ثبت: 239546) خرداد 14, 1400 

 

دلم گرفته از تمام آدمها
هوای سرم پُر از غبار آدمها
به ذهن پُر شده از سموم رنگارنگ
ز باور کج در مرام آدمها
ز تند باد فنا دل به طوفان دادیم
چو تشنگان لب به جام آدمها
کسی به فکر ناتوانان نیست
چگونه گریزم از حصار آدمها
به گوش هوش پنبه فروکرده اند ولی
چه صیدها فتادند به دام آدمها
نمی شنوند آه و ضجه ی محروم
و ذهنها گنگ در فضای آدمها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا