🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غبار امروز

(ثبت: 248659) تیر 1, 1401 

 

در تابش امروز غبارى ديدم

در روشنى روز حجابى ديدم

شب با قدمش هنوز رهگير نبود

در جارى امروز سرابى ديدم

 

تقديم به پيشگاه شهيد دكتر على شريعتى

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام روح مرحوم شریعتی شاد اما شهید بودن یا نبودن ایشان محل تامل است

    • با سلام
      شريعتى در زمان بودنش هم شهيد بود
      او با فرياد عدالتخواهى همواره معلم شهيد بود
      آنان كه مبارزند و پيرو على ع هستند ، همواره شهيدند

      و به قول شريعتى ما مرده ها براى حسين و يارانش مى گرييم حال آنكه ما در سوگ خود بنشينيم عاقلانه تر است تا در سوگ پيشكسوتان مرگ سرخ

  2. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا