🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربت در خانه

(ثبت: 260703) خرداد 17, 1402 

 

مثل ان پله های کوتاه ظریف

که برای

نجابت زن ایرانی بود!

مثل این دامن کوتاه که

به آن پاهای بلند نمی آید!

موهایت به هر رنگی باشد

عادی ست!

بیدار شو نگاه کن

اصالتت را غرب دریده

و حال با شلوار پاره جین

پشت پنجره بشین

با نان و نمکِ پدر و مادر معتقد

تا، خارج از صفای خانه

تنِ غریب وجودت!

اپوزیسیون باران بگیرد

 

محمدحسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 17, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    چه خوب است تعهدی مقدس در اثر شریف تان

    • خرداد 20, 1402

      درود جناب رضا پور
      سپاس از حضور شما
      موفق باشید
      در پناه خدا🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا