🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرور ِ بی صدا

(ثبت: 3841) فروردین 24, 1396 

 صدایت می کنم هر شب  میان  ِ بغض  ِ درگیرم

مگو  با من  که  دل گیری ،  مگو  از غصه میمیرم

دل  از دنیای  شادی ها   بریدی   با   همه  قهری

نشستی در حصار  ِغم  چه  بوده  عذر و تقصیرم

تو با من  قهری  و من  با  تو  دنیایی  سخن دارم

به  غیر از شانه ی مهرت کجا  حس  ِنفس گیرم

بغل   بگشا   که   مشتاقی    هوای  گفتگو   دارد

مگو   شرح   ِ پریشانی   شکسته   نای   تدبیرم

تو حاشا  می کنی  با من  غرور   ِ بی صدایت را

و من  زرد از شکیبایی از  این  غربت سرازیرم

نفس  سهم  ِقفسها  شد  در این  دنیای  تنهایی

الهی بشکند دستی که  خط خط کرده تصویرم

خدا  داند که  دور  از  تو  ندارم  شوق   ِ پروازی

طلا مِس گشته در غربت اسیری از جهان سیرم

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    فروردین 30, 1396

    درودها بر ملکه بزرگوار شعر پاک ؛

    دستمریزاد …

    جاوید باشید و بسرائید به الطاف الهی …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا