🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریبه

(ثبت: 221752) بهمن 17, 1398 

 

اگر دلت در آتش غم دیگران ملتهب نشد
و مجنون دردها نشدی ,
و چشمانت جیهون نشد ,
نشاید که نامت نهند آدمی
آنگاه که سیلاب رنجها ,
رنجدیدگان را می رباید ,
و تو در پیله ی بی تفاوتی غوطه وری ,
نشاید که نامت نهند آدمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 17, 1398

    سلام آقای همدانی

    روزتون بخیر و شادی

    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر💐💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا