🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غلط های زیادی

(ثبت: 243797) دی 2, 1400 

 

در هوای سرد و بارانی که طوفان می شود
عدّه ای فرصت طلب احساس شادی می کنند

تا نرنجد دولت و نهضت بماند روی پا
جمعه ها تبلیغ علیه بیسوادی می کنند

از فساد و پول باد آورده شاکی می شوند
شنبه امّا کارهای اقتصادی می کنند

با فریب عدّه ای بی سرپناه و ساده لوح
بی کلنگ و بیل ، تخریب جهادی می کنند

بی نوایانی که از ترفند آنان غافلند
یاد دولتهای عضو حزب بادی می کنند

خانه ات را بهتر از اوّل برای زندگی
حرفشان را هم اگر پاسخ ندادی می کنند

مثل بیمار روانی زود می ریزم به هم
گاوها وقتی غلط های زیادی می کنند

#مهدی_سیدحسینی
۹۹ / ۹ / ۱۰

توضیح: این شعر با ۱۵ شعر دیگر توسط شخصی شاعر نما به نام سعید زارع با کپی رایت از پیج اینستاگرامی بنده به سرقت رفته و به نام ایشان به چاپ رسیده است.

 

 

 

نقدها
  1. طارق خراسانی

    دی 11, 1400

    سلام. جناب حسینی عزیز که به روانی آب می سرایید
    اول متاسفم از این سرقت های ادبی که براحتی صورت می پذیرد
    دوم اینکه برخی از شاعران عزیز ما هنوز متوجه نشده اند وقتی عضو سایت شعری مانند پاک می شوند اشعار آنان با شماره و تاریخ ثبت می شود و دیگر کسی جرأت چنین سرقتهای ادبی را نخواهد داشت چون براحتی تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.
    و سوم ای عزیز جان چرا پاسخ کامنت دوستان را نمی دهید؟
    و در کلام آخر شما شاعر توانایی بوده و از درگاه الهی برای تان سلامتی و توفیقات بسیار آرزومندم.
    در پناه خدا شاد زی 🌹🌹🌹

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . درودها نثارتان باد 🌺
    . آنقدر تحت تاثیر این حرکتِ . . . . !!! قرار گرفته ام
    . که مپرس !!!!
    . استاد والانگر و گرانمهر کلک زرنگارتان در نزد
    . اهل قلم شناخته شده است .
    . و خدا را . . .
    . سر ارادت ما و آستان حضرت دوست 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. درودها شاعر فرزانه
    بسیارزیبا،قلمتان نویسا
    لذت بردم🙏🏻🌻🌼🌸

  3. فریبا نوری

    دی 2, 1400

    درودها
    شعر اجتماعی بسیار زیبایی است
    همه بیت ها به غیر از بیت ششم:
    (خانه ات را بهتر از اوّل برای زندگی
    حرفشان را هم اگر پاسخ ندادی می کنند)
    بسیار عالی هستند ولی به نظرم حضور این بیت به شعر آسیب زده است

    🌷🌿🌷🌿🌷

    • سپاسگزارم از حضور گرم و ابراز نظرتون
      با آرزوی سلامتی و توفیق الهی
      🌹🌹🌹

  4. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. 💐🌷🌻💐🌷🌻💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا