🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غمگینم

(ثبت: 253824) آذر 18, 1401 

 

جوون های وطن غلطیده در خون
به رودررویی تابوت و‌ بابا
به رقص یک‌ پدر، تصویر حجله
صدای ضجه ها رو صورت ما

به بغضی که خورد چنگ
به جانی که شود آب
غضب ، در سینه خلق
سرابی در پی خواب

به قلبی که پر از غم
به دل های شکسته
نه سوسوی ستاره
به هر شب ماه خسته

من غمگین در این شب های سرما
نمی ترسم از این راه
شوم آشفته از نا مهربانی
به تلخی خبرها در سحرگاه

درون حدقه ها چشمان زیبا
پر است از اشک و از خون
سپید از جامه پوشان جوانسال
به خون شد رنگ کارون!!!

به جولان گاه دیوان
به باغی جای گل ، خار
زد آفت بار این باغ
نهایت ، خانه آوار

 

سروده توسط : ادریس علیزاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1401

    درود بر شما جناب علیزاده عزیز💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا