🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم آمد و از بَرَش نَجَستم

(ثبت: 1610) خرداد 10, 1395 
غم آمد و از بَرَش نَجَستم

غم آمد و از بَرَش نَجَستم    

تا قامت او شبی شکستم

ساقی برسان ز بوسه جامی   

بی بوسه که گویدت که  مستم؟

از دامن تو کجا کشم دست؟

تا عمر بوَد که با تو هستم

دل بسته به عشق و می پرستی
از غیر ِ تو جملگی ، گسستم

با مطرب و می بیا، که دانی     

دیریست هماره می پرستم

گیسوی تو رشته رشته ی جان  

هر رشته ی آن گرفته دستم

19 اردیبهشت 1392