🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غیرت سیمرغ ..

(ثبت: 1738) خرداد 26, 1395 

بسمه تعالی

هر کسی از ظن خود ما را  پریشان می کند

خویش را در گیر حکم تلخ  وجدان می کند

جای نامحرم نباشد سینـــــــه ی سوزان من

آه ، ظالم را همیشه خانــــــه ویران می کند

روی زیبای تو در آیینه حیـــرت می دمد

هر که می بیند تو را از دور بهتان می کند

حلقه ی اشـکی که در چشمان آهویت زند

چشم هر بیننده را صد بار  گریان می کند

قلبم از برگ حریر گــل کمی نازکترست

قهر را در جای خود با مهر جبران می کند

هر دلی مصریست بر فرعون چشمانت ولی

 با وجود مهربانی  بـــــــاز طغیان می کند

غیرت سیمرغ از سی مرغ هم  افزونترست

روز و شب در آسمان عشق جـولان می کند

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):