🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فدای چشم مستتت

(ثبت: 5640) اسفند 14, 1396 

فدای چشم  مستت جان من باد 
که بی تو  جان چرا باید به تن باد؟
دویده دشت و صحرا مثل آهو 
به بویی، بویی از آن پیرهن باد