🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرار از زندان

(ثبت: 243569) آذر 25, 1400 

***

نگهبان نمی‌داند
زندانی بر دیوار سلول
با انگشت
پنجره‌ای رو به دریا
و دری میان باغ
باز کرده‌ است…

***

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):