🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرار از گرداب

(ثبت: 252490) آبان 6, 1401 

 

آن لحظه كه پايى بربايم ، بدوم
آن لحظه كه بالى بگشايم ، برهم
تا اوج پر و بال به پرواز دهم
هرگز به كناره اى نمانم ، بروم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 6, 1401

    سلام
    به پرواز دهم بهتر است یا به پرواز کنم؟