🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراموشى لبخند

(ثبت: 247714) اردیبهشت 27, 1401 

 

روزگاريست كه لبخند فراموش شده است
هجمه ى خشك خشونت بدل افزون شده است
چشمه اى نيست زلالش بنوازد دل ما
دل هراسان و سپيدى همه مدفون شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1401

    سلام.

    آفرررررین

    در پناا خدا🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا