🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرجام برجام

(ثبت: 247715) اردیبهشت 29, 1401 

 

گفته بودند فقر را خط مى زنيم
ما بساط خائنين يكباره بر هم مى زنيم
روزها و هفته ها و ماهها و سالها
پشت هم بگذشته اند مردم به زير بارها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا