🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فردائی که داری

(ثبت: 264526) مهر 19, 1402 

فردایی که داری

امان از چشم زیبایی که داری
فغان از موج دریایی که داری

بخوان با نغمه شوریده خود
برایم انچه از نایی که داری

بگیران شعله شعله خرمنم را
به ترفند تماشائی که داری

تمام کوچه می رقصد گمانم
به گیسوی چلیپایی که داری

نمیدانم تو هم میدانی؟ یا نه
دلاشوبم از امایی که داری

خیابان در خیابان قصه ات را
بخوان با بغض تنهایی که داری

همین امروز شاید وقت تنگست
بگو از هرچه فردایی که داری

مرا یکبار دیگر همسفر باش!
تو آهو بره با پایی که داری

 

کابل-افغانستان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    مهر 19, 1402

    درود …دستمریزاد …
    خوش بگذره به شما در بخشی از ایران کهن …
    مراقب خودتان باشید …👏💐

  2. طارق خراسانی

    مهر 19, 1402

    سلام‌ و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا