🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فردا

(ثبت: 247820) خرداد 3, 1401 

 

صدای خنده ها در گوش فردا
نوای گريه ها تا صبح فردا
جدائی از حقايقها هميشه
فرار از چهره ها تا شام فردا
خزيدن کُنج کاخکها هميشه
فرو ريزد به يکباره به فردا
نديدن چهره ی زردِ نيازی
ندادنها نمی ماند به فردا
فرار از بخشش و جود و سخاوت
نباشد ماندنی تا صبح فردا
بريدن نان و قوت مردمان را
ندارد سرنوشتی نيک فردا
کنون دزديدن و رشوه گرفتن
به حشر و نشر پاسخگو به فردا
کشيدن مالِ رنجوران به خانه
همی گردد طنابی سخت فردا
چريدن در خيابانها سواره
بريزند بارها بر پشت فردا
نگاهِ کينه بر رعيت نهادن
برانگيزد شراره ها به فردا
زدن انگ دروغين بر ضعيفان
مسلم انگها خيزد به فردا
که در بدنامی و زشتی بمانی
هميشه در بدر تا شام فردا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 3, 1401

    درود بر شما🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا