🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرشته

(ثبت: 242072) مهر 16, 1400 

🌸🍀🌸🍀🌸🍀
🌸
🍀
فرشته: الیاس امیرحسنی

بر بال فرشته لاله را می بردند
پیوسته علی و یاعلی می گفتند
اشکی ز رخ فرشته لغزید افتاد
گل های محمدی از آن روییدند

به چشمانت توکل کرده بودم
تو را بر خود موکل کرده بودم
دراین روز مبارک روز میلاد
میان دوستان گل کرده بودم
🍀🌸🍀🌸🍀🌸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا