🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرو ریخت

(ثبت: 234074) آذر 11, 1399 
فرو ریخت

 

با همه ی زمهریر و دردها
وُ
زمستان
سرِ ما
پر زمزمه ی مستان
در گیجاگیج برف
گیج می زند
به دیوار و در
افتاده
زیر پای گذر
ا ف ت ا د ه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1399

    سلام و درود بر حضرت رشنو

    در مکتب سپید شما هنوز چهار زانو زده تا نکته ای بیاموزم.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا