🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد در سکوت

(ثبت: 252247) مهر 28, 1401 
فریاد در سکوت

 

در ذهن روزگار
ایران زنی است گیسو پریشان و دلربا
زیبا و باوقار
خوشنام و سربلند
« با هرچه عشق نام او را می توان نوشت »*
نیکوی ماندگار
با هرچه مهر قلب او را می توان ربود

با این همه، این مادر نجیب
ایستاده گاه
در معرض تلاطم امواج سهمگین
زخمی شده ولی
مغرور و استوار
در سوگ می نشیند و قد خم نمی کند
با چشم اشکبار
فریاد ِدر سکوت او را گفته شاعری
« نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد »**

 

(رضا محمدصالحی)

* محمدرضا عبدالملکیان
** سیف فرغانی

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 28, 1401

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدرم جناب محمد صالحی عزیز

    خیلی خوشحال و خدا را شاکرم که بعد دوری زیاد ، توفیق خوانش اشعار قشنگتان را یافتم

    همیشه از اشعار پاکتان لذت برده و بهره می برم

    بازم عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🌹❤️🌹🙏💐

  2. لیلا صالح

    مهر 28, 1401

    سلام و درود فراوان خدمت استاد بزرگوارم.

    بسیار عالی درد زمانه را فریاد زدید دست مریزاد مهربان.

    به امید آزادی و آبادی میهنم ایران.

    یا هو.🌹🌿

  3. طارق خراسانی

    مهر 28, 1401

    سلام استاد

    وقتی شاعران از درد جیغ می زنند ستمگران باید نگران شوند که
    صدای شاعر صدای خداست

    صدای خدا درود

    در پناه قادر قهار توانا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  4. فریبا نوری

    مهر 28, 1401

    در معرض تلاطم امواج سهمگین
    زخمی شده ولی
    مغرور و استوار
    در سوگ می نشیند و قد خم نمی کند

    درودها استاد محمد صالحی گرانقدر
    🌷🌷🌷🌷🌷

  5. سینا ورمزیار

    مهر 28, 1401

    ایران زنی است گیسو پریشان و دلربا
    درودها 🌸. به امید روزهای روشن 🌹🌸

  6. استاد ارجمند
    ادیب فرزانه
    بسیار زیبا و دلنشین بود .
    ظریف و با طراوت
    سپاس از شما .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا