🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل استجابت

(ثبت: 2846) آبان 30, 1395 
فصل استجابت

 

دستی  نمی گشاید ،   بغض  ِ اسیر   ِ ما را

دندان  به  لب گزیده  ، شرم ِ ضمیر ِ ما را

گفتم  به شوق  ِ رُستن اندیشه ای برانیم

شن زار   ِبی قراری  ،  بسته   مسیر  ِما را

دیگر  نمی  تراود  ،  حس   ِ بهار  و  باغی

گویی سرشته  با غم   دستی  خمیر  ِ ما را

آهنگ  ِ بی  صدایی  ،  تیغ   ِ  بُرنده   دارد

زخمی  گرفته  پنهان  ،   نای   نفیر  ِ ما  را

در سر سرای  ذهنم   رنگ ِ خزان نشسته

پُر کرده  از هوایش   شعر   ِ غدیر   ِ ما را

امشب در این تلاطم   نظم   ِ غزل شکسته

گم کرده  در دعایش   چاه   ِ امیر    ِ ما را

در فصلِ استجابت  چشم    ِطلا  به دَر ماند

یارب   مِدَد   بفرما   ،   پیر   ِ فقیر   ِ ما را

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1395

        دستی  نمی گشاید ،   بغض  ِ اسیر   ِ ما را

              دندان  به  لب گزیده  ، شرم ِ ضمیر ِ ما را

              گفتیم  به شوق  ِ رُستن اندیشه ای برانیم

              شن زار   ِبی قراری  ،  بسته   مسیر  ِما را

    سلام و درود بر طلعت نور الهی

    الحق غزل فاخر و  جانداری ست

    به وجودتان همیشه افتخار  کرده و می کنم

    در پناه حق شاد زی

  2. سپاس از حضور پر مهرتان

    لطف شما برای من یک انرژی مثبت است.

    زنده باشید در پناه پروردگار مهربان و بخشنده.

  3. درود استاد بانو غزلهایتان عالیست

  4. علیرضا حکیم

    آذر 2, 1395

    درودها بانو

    زیبا سروده ای از شما خواندم

    موفق باشید

  5. فاطمه اکرمی

    آذر 3, 1395

    سلام و درود بانو جانم

    زیبا و دلنشین

    مانده گار باشید مهرنگار

  6. مينا امينی

    آذر 3, 1395

    درودها مهربانو

    زیبا قلم زدید

    مانا باشید و موفق

  7. سپاس از حضورتان

  8. سلام و درود بر شما

    زیبا سرودید بانو

  9.  سلام خواهر گرامی   صبحتان  نورانی و  دلتان خرم  و فکرتان شکوفا         سروده  ای  بسیار زیباست  احسنت و طیب الله

     اما در مصرع   اول بیت  دوم   که فکر می کنم  مشکل تایپی باشد        ( گفتیم)    اگر گفتم باشد      مشکل رفع می شود

  10. جناب خادمیان ارجمند

    از حضور پر مهرتان ممنونم

    دقت نظر شما ستودنی است.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا