🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل گیلاس

(ثبت: 240556) تیر 22, 1400 

 

از سلاح سرد غرب
تا خنده های گرم موریانه های شرق
باید حواس خاورمیانه را پرت کنم
تو را
بر شانه های خونین شعرم
جایی ببرم
که فصل گیلاسش
طولانی تر از
بوسه های آفتاب بر تن صبح باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. تیر 22, 1400

    سلام وارادت
    شاعر بزرگوار
    درودفراوان برشما
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    تیر 22, 1400

    سلام ودرود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. مهدی محمدی

    تیر 24, 1400

    درود بانو
    بسیار زیباست 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا