🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فطرت گل

(ثبت: 248120) خرداد 8, 1401 

 

بیا که رهزن دل جستجو کنیم
و با فطرت گل گفتگو کنیم
وزین تهاجم سوزان آتشها
به چشمه رویم شستشو کنیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    خرداد 8, 1401

    سلام
    شست و شویی کن و آنگه به خرابات خرام
    تا نگردد ز تو این دیر خراب آلوده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا