🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلاکت

(ثبت: 243754) دی 1, 1400 

 

فلاکت‌ داشت
حالِ کارگرِ سیاه…

میان ثروتی بی‌پایان
در معدن الماس!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 1, 1400

    👏👏👏بسیار زیباست

  2. خسرو فیضی

    دی 1, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . مهر بانوی فرهیخته با چنین سروده زیبایی
    . فریاد عدالت خواهیدتان شنیده می شود
    . آنجا که کارگران معدن طلای تکاب که به تنهایی
    . با ثروت حداقل پنج کشور اروپایی برابر است
    . در فقر ، بی سوادی و نبود بهداشت زندگی سختی
    . را می گذرانند 😭 😭 . .
    . اندیشه انسانی شما ستودنی ست 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. سلام و درود

    کوتاه انتقادی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿5

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا