🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فنجان چای

(ثبت: 4457) تیر 20, 1396 
فنجان چای

بوی مشهد می دهد فنجان چایت در بهار 

در بهاری که تو را داد آسمانم یادگار 

روز خوبی که تو در آغوش باران آمدی 

بود رویایی ترین دیدار دور از انتظار 

قطره های پاک شبنم خوشه‌ای از نور بود 

چترمان سر شاخه های نرم و بیدار چنار 

چای نوشیدیم و با هم فال حافظ را زدیم 

بینمان شاخ نبات و ظرف شیرین اَنار 

شانه هایت را گرفتم تا بگویم: نازنین!

-( در طریقت رنجش خاطر نباشد می بیار)

مصرع پایانی شعر تضمینی است از حضرت حافظ رحمت الله علیه. 

تشکر میکنم از حضور شما عزیزان بزرگوار.