🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فوق سر هر سوره ای تاجی نما

(ثبت: 219340) دی 5, 1398 

 

فوق سر هر سوره ای تاجی نما
تاج آن بسم اللهی باشد دلا

بازگویی کن کلامی را بنام
با الهی اسم قرآن هر کجا

ولی اله بایبوردی

12 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای بایبوردی عزیز
    ان شاا… همیشه در پناه قرآن زنده و سلامت باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      جناب رشیدی رادعزیز

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه ایزد دوست

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. سلام و درود
    در پناه خدا🌺🌸

    • سلام

      استاد زمانیان گرامی

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. 🌿🍃🌺🌸
    در پناه خدا

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      با تشکر از همراهی تان

      🌸🌸🍃🌷🍃🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا