🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فکر خام

(ثبت: 229080) تیر 28, 1399 

 

صادرات قوت ما یک فکر بی فرجام بود
واردات بنجلات تعبیری از اوهام بود
میلیاردها لیتر آب در مزرعه ها ریختند
میوه های ناب ما در کشتی بیگانه بود
اندرون سد ما آبی دگر باقی نماند
بس که زیر پای سیفی های ما تالاب بود
هر شب و روز این تریلی ها به یغما می برند
قوت این ملت بجای سفره در تاراج بود
هر چه می کوشد ضعیف قوتی نمی یابد دگر
نان محرومان به خشکی همره صد آه بود
تا به کی این گشنگی مهمان محرومان شود
کاسب پروانه دار در چشم حاکم یار بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا