🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فیش

(ثبت: 1928) تیر 18, 1395 

آدم بکش و دیه بده با فیشت

کی لایق زندگیست بد اندیشت

دلواپس چیزی تو نباید باشی

چون منتقدت چشیده زهر نیشت

××××××××××××××

انگار نه انگار که چیزی شده است

این باغ دچار برگ ریزی شده است

با چهره ی حق به جانبی می گویند

فیشی ست که تقدیم عزیزی شده است

×××××××××××××××

ای دشمن جمهوری وهم استقلال

کم باش به فکر غارت بیت المال

با فیش نجومی خودت کردی باز

در طرح نظام اقتصادی اخلال

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):