🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قابل توجه

(ثبت: 7162) آبان 30, 1397 

از ناگهان نگاهت

در چشمانم

جنبش آب ، حلقه می‌زند…

پشت ابری ترین احساس

که در رگم جاریست…

خورشید

درتفسیر رنگهاپیداست،

سپید را 

مالخودخواهم کرد ، مادر رنگهاست

از ” آن “

سرمه ای به رنگ آب

در ترنمی زلال نمناک

آغوش عطش چشمانم را

لبریزِ…

معجونی از پارادکس می شوم…

 “زلالترین نقطه عطف زمین “

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):