🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاتق نانش کن

(ثبت: 266662) دی 13, 1402 

 

از رنج نگو به سینه پنهانش کن
لب باز نکن به عشق کتمانش کن
این شعر پر از امید و آزادی را
از من بستان و قاتق نانش کن!

🔷️🔷️🔷️

او بود رها از غم پاییزم کرد
لبریز از این حس دل انگیزم کرد
روزی تنه ی درخت خشکی بودم
او روی کتاب، جلد شومیزم کرد!

🔷️🔷️🔷️

این بارش سرد و بی شر و شورت چیست؟
بر پنجره ها حاشیه هاشورت چیست؟
باران همه قطره قطره حرفش را زد
ای برف تو از سکوت منظورت چیست!؟

#رحیمی_رامهرمزی
🔻🔻🔻🔻

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود وعرض ارادت وخوشامد استاد رحیمی رامهرمزی عزیز….

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا