🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قادین(بانو)

(ثبت: 6513) شهریور 5, 1397 

قادین

بیران اوران هرنجور سوزلریمینن قادین

منده سئوگیه حورمت وئریرم قادین

من سنی سئویرم آما معناسی بو دییل کی

گرک لره حاواسیم یوخدور قادین

سنین عشقین منیم روحومو دریایا آپاریر آما

بیر آیری گوجلو عشق منی ساحله آپاریر قادین

منیم عقلیم آزدیر آما یاخشی بیلیرم کی

قیشقیریب سنله بوتون اولاجاغام قادین

اوغور سنله دوست اولدو مننن

اولماسان هئچم و حاصیلیم یوخدور قادین

سنین الین الیمده اولاندا منه اوچما شوقی وئردی

یوخسا اله او ده یر سیز آدامام قادین

سنین گوزونده همیشه لیک زیندان یاپیشیر منه

دان کی دان دین قاتیلم قادین

سندن قاباق هر نه دن هشسادیردیم

بوگونده ده یرلی سنسن,من هئچم قادین

من قورخاغیردیم دونن و اوگونکودن

سن اولاندان دریا قدرتی تاپمیشام قادین

دلی ایدیم و اوندان دا دلی

سن یانیمدا اولاندان آغیل لانمیشام قادین

بیر اوره یی یانان آنا کیمی چوخ مهربان سان

بیر خیردا اوشاق کیمی آما ایشیم وار قادین

 

97/06/04 توخونوب….(خلو دخو)
#رضا زمانیان قوژدی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا