🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاسطین , مارقین , ناکثین

(ثبت: 248486) خرداد 23, 1401 

 

ای بنی عباسیان و ، ای امیه زادگان
چهره هاتان همچو یاران علی در این زمان
سیرتی غاصب ولی در لحن دوستدار علی
مهر بر پیشانی و دستی به انگشتر نشان

ای خداوندان زور و زر به کاخها خوش نشین
این چپاول هایتان ثبت است در این سرزمین
ای نجومی زاده ها ای زاده های رانت خوار
کاسبان ، پروانه داران، دوستان ضابطین

با قوانین دروغین قلب هاتان شوم شد
کجرویهاتان برای ملتی معلوم شد
ثروتی اندوختید از بهر دسترنج ضعیف
چهره هاتان تا ابد در ذهن ما منفور شد

قیمت اجناس را تا اوج وحشت برده اید
خون محرومان درون شیشه ها پر کرده اید
با قوانین دروغین دستتان آلوده است
رزق محرومان ایران را به یغما خورده اید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا