🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصدک پیر

(ثبت: 489) دی 13, 1394 
قاصدک پیر

یک قاصدک پیرم و سرگردانم
میچرخم و آهنگ سفر میخوانم
جایی که ندارم بنشینم حالا
یک گوشه ی دنج پشت در  می مانم

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 14, 1394

    سلااااااام و درررررود

    زیبااااااا…مثل همیشه

  2. نگار حسن زاده

    دی 14, 1394

    سلام نازنینم

    مثل همیشه باشکوهی

    مرحبا

    بسیار عالی بود

  3. عفت نظری

    دی 14, 1394

    سلام ممنون دوستان بزرگوار شاعران خوب سپاس خانم حسن زاده 

    خانم صفا

    خاتم علیزاده

  4. سلام و درود بر شما

    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا