🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصد بهار

(ثبت: 3572) اسفند 17, 1395 

من  تشنه ترین   قاصد  ِ تکثیر  ِ بهارم

من  عاشق  ِ  پرواز   ِ طربناک   ِ هَزارم

حیرت زده ام وسعت ِگلخانه چرا  شد

با اینهمه  احساس  ِ  شکوفنده  حصارم

درسینه ی من خلسه ی نابی ز شبابست

گل  کرده  جوانی  به دلم  برده  قرارم

آئینه ی   دل  را   ز  غبارش    بتکانید

تا  سر نکشد  عقده ی  دیرینه  کنارم

مشتاق  ِ پریدن  شده ام در دل  ِ افلاک

باید  بشود  بال   و   پری   دار  و ندارم

چون غنچه طلا سرزگریبان شده بیرون

با رایحه اش سنبل و سو سن به چه کارم

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا