🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قدردان

(ثبت: 247584) اردیبهشت 21, 1401 

 

ما نمک پرورده ایم در درگه مهر خدا
از جفا ببریده ایم با دیدن لطف خدا
تا فلق از دیده ام خونابه ها سر می زند
با وفا دلبسته ایم در تابش نور خدا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 21, 1401

    درود بر شما🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا