🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قربانى

(ثبت: 252000) مهر 19, 1401 

 

تا به عالم نفس جولان مى دهد
تا به چشمان رنگ فرمان مى دهد

حق هماره در حصار ظلمت است
تا ابد انديشه قربان مى دهد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 19, 1401

    اندیشه تا ابد قربانی می دهد

    این ایده خیلی زیباست و این نگاه خیلی ژرف است کاش بیشتر روی آن کار شود

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا