🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرنطینه

(ثبت: 224530) فروردین 9, 1399 

 

شهر آغوشم
در قرنطینه!
کاش
عابر لبهایت
مرا به تو
مبتلا می کرد.

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام

    در عصر بلا عشق به فریاد در آید
    مانند همیشه کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • دنیا تیموری

      فروردین 9, 1399

      سلام بابای عزیزم.
      بسیاااار خرسند و مفتخرم که همچنان نگاه و نظر ارزشمندتون بدرقه اشعارم هست.🙏🙏🌹🌹🌹🌹❤

  2. مینا یارعلی زاده

    فروردین 9, 1399

    زیباست دنیا جان
    آفرین👏👏💐

    • دنیا تیموری

      فروردین 9, 1399

      مینای عزیز
      سپاس از مکث نگاهت🙏🙏🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1399

    به امید روزهای بهتر🌹

  4. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 9, 1399

    شهر آغوشم
    در قرنطینه!
    کاش
    عابر لبهایت
    مرا به تو
    مبتلا می کرد

    … درود
    به نظر من ” سخت ” زاید است و در تضاد با آهنگ اثر…

    در شهرهای آشوبت
    هیچ
    مردی زنده نیست!

    پ………………….؛

    • دنیا تیموری

      فروردین 9, 1399

      درود و سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون🙏🙏🙏🌺

  5. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    درود فراوان زیبا بود 🌹🌹🌹
    دلم را قرنطینه
    نگاهت میکنم
    تو برایم کیستی
    عشق
    یا ترسی از زوال

    • دنیا تیموری

      فروردین 18, 1399

      سپاس از مکث نگاهتون..
      کوتاه زیبایی بود👌👌👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا