🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرنِ تیرِ خلاص بر لیبرتاس

(ثبت: 254863) دی 21, 1401 
قرنِ تیرِ خلاص بر لیبرتاس

 

در قرنطینه‌ام
چشم به‌راهِ پرواز
مِثـلِ فاصـله‌ٔ سلولِ انفرادی
تا آزادی!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود

    روز بخیر

    بزرگوارید و کوچک‌نواز

  2. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    خاکسار و سپاسگزارم