🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطار سرنوشت …

(ثبت: 5873) اردیبهشت 1, 1397 
قطار سرنوشت …

آخرین مسافر قطار سرنوشت

روی شیشه ی بخار کرده ای نوشت:

هرچه واگن است بسته بر قطار

تا که چشم کار می کند

مملو از مسافران دوزخی است

گاه گاه

هرچه می کنم نگاه

غیر چند پیرمرد و پیرزن، خمیده پشت

غالبآ شکسته استخوان ، عصازنان

هیچکس نمی شود سوار کوپه ی بهشت!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):