🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه 161

(ثبت: 5302) دی 20, 1396 

یک لیوان قهوه شیرین
صندلی آسایش کافه
روزنامه های صبح با اخبار مغشوش
روزنامه های بعد از ظهر با تیترهای بیات
شبنامه های لگد شده
مداد نوک تیز قرمز
سیگار خاموش بر لب
گزیده گزیده خط می کشد مرد پیرامون عناوین

یک به یک
واژه به واژه
جمله به جمله
جمع بندی برای برد و باخت
کفه ترازو بر هیچ نمی چربد

کمی عاشقانه
کمی جسور
یادادشت شعری بر مام وطن
کافه را ترک
سیگاری نو روشن می کند

تیتر بزرگ شبانه اخبار
شاعری مام وطن باردار کرد