🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قفس

(ثبت: 227187) خرداد 8, 1399 

 

تو نبودی و تو را
یادم بود

گاه و‌ بیگاهی
تیغ ِداغ ِباد می آمد
پر و بال ِچیده ی خونینی
از زمین بر می خاست
و خیال ِمرده ی پرواز را
در فضا می آکند

و قفس ، تاریک بود
و بسی دلگیر بود
کوچک ِکوچک بود

تو نبودی و تو را
یادم بود.

بهروز پژواک 96/8/5

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 8, 1399

    🌹🌹🌹

    • بهروز پژواک

      خرداد 10, 1399

      سپاس وافر جناب رشیدی راد عزیز گل باشید و شاعر

  2. درود ها
    بسیار زیبا است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • بهروز پژواک

      خرداد 10, 1399

      سپاس وافر ، روح مصطفائی بزرگ شاد

  3. علی معصومی

    خرداد 9, 1399

    درود بر شما
    و قلمی که در کف توست
    🌺🌸🌺🌸🌺🌿

    • بهروز پژواک

      خرداد 10, 1399

      درود بر جناب استاد معصومی بزرگوار سپاس از مهرتان

  4. سپیده طالبی

    خرداد 10, 1399

    درودها استاد گرامی
    زیباست سروده احساستان
    پاینده باشید و پدرام🌺

    • بهروز پژواک

      خرداد 10, 1399

      درود شاعره گرامی سرکار خانم طالبی ارجمند سپاس وافر دارم

  5. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    با سلام و درود
    متمنی ست در خصوص انتخاب چهل شاعر برتر در چهل سال اخیر یعنی از سال 1359 تا 1399 که چهل سال آخر قرن 14 هجری قمری ست ما را یاری فرمایید.
    منتظر ارسال نام چهل شاعر برتر از دیدگاه شما گرانقدر جهت درج در بخش مطلب انتخاب چهل شاعر برتر در چهل سال اخیر هستم.

    در پناه خدا 🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 12, 1399

      تو نبودی و تو را
      یادم بود🌹🌹🌹

      • خرداد 2, 1400

        سلام و سپاس فراوان شاعر گرانقدر جناب رضا پور عزیز

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 12, 1399

      سلام و درود
      فرهیخته ی ارجمند!
      نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
      جناب طارق خراسانی،
      بابا طارق عزیز شعر فارسی
      در معرفی شاعران برتر معاصر
      و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
      می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
      سپاس،
      در خدمت تان هستیم در 👇
      http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا