🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلبت…

(ثبت: 226529) اردیبهشت 23, 1399 

 

– قلبت:

قلبت پُر است
از ضَرَبانِ دوستت‌دارم‌های مکرر،
— برای من؛
که هرگز به زبان نیاورده‌ای!

#لیلا_طیبی(رها)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 23, 1399

    ساده بود و زیبا و صادقانه …
    درود بر شما

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 25, 1399

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 23, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 25, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  3. سعید فلاحی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود مهربانو
    احسنت
    👏👏👏👏👏

    لذت بردم🌷🌹
    در پناه خدا، شادکام باشید

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 31, 1399

      درود و ادب

      سپاس

      🌹
      🌷
      🌺
      🌸
      ❤️
      ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا