🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب سنگی

(ثبت: 240581) تیر 30, 1400 

 

به اموالی که دزدیدید می خندید ؟
به دلهایی که سوزاندید می خندید ؟
خیال خام دارید و نمی فهمید
به آتشها که گستردید می خندید ؟
به اشکهائی که افشاندید می خندید ؟
به لبخندی که خشکاندید می خندید ؟
و محرومان به زخم تیر رنجاندید ، می فهمید ؟
به چاه ظلم گرفتارید ، نمی گریید ؟
من از خونابه های زخم فهمیدم
که تیغ تیز ظالم می برد بنیاد ظالم را
و در گرداب تاریکی
و در انبوه آتشها
بگیرند دست و پاها را
به زیر سنگهای داغ
ببارانند تیغ ها را
تا
شکافد جرم ناپاک
قاب سنگی را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا