🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قناری

(ثبت: 256115) بهمن 21, 1401 

 

از عشق می‌گویم
–قناری در قفس،
می‌گرید!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    بهمن 21, 1401

    آفرین بانو
    🌺🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 21, 1401

    درود بر شما
    💐💐❤️

  3. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1401

    سلام و درود

    ای عشق بی تو چه داریم؟

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا