🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قند حسین

(ثبت: 242935) آبان 29, 1400 
قند حسین

 

شیرین دهن از مزمزه قند حسینم
از عمق دلم بنده و پابند حسینم

این جان به جان آمده‌ام را من عاشق
آماده تسلیم به لبخند حسینم

زیر سم اسبان و به پیشانی تاریخ
حیران تن و خون ظفرمند حسینم

“هیهات” اگر می چکد از جوهر شعرم
آموخته ای خوش نظر از پند حسینم

عمریست که در شعر پر از شمر زمانه
در حسرت یک قافیه مانند حسینم

ای کاش بیاید پسر مصلح ارباب
من نوکر دردانه دلبند حسینم

کی منتقمش می رسد از راه خدایا!
دلتنگ اناالمهدی فرزند حسینم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 29, 1400

    یاحسین ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا