🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهر از خود می کند والی دلا

(ثبت: 216948) آذر 8, 1398 
قهر از خود می کند والی دلا

می کنم صبری ، بیایی گل پری
کام دل شیرین شود زهری بَری

انتظاری می کشم چشم انتظار
خشکسالی چشم را بینی ،تری

با خیالاتی ، گذر ایام را
خود ببینم بین هر یک دلبری

دلبران ، زیبایِ شهرآشوب را
دعوتی محفل حرم را همسری

ای مرا مونس ،تمامی لحظه ها
حال را گویم چه شد از من بری

قهر از خود می کند ،والی دلا
از تو حاشا قهر لا گر سرسری

ولی اله بایبوردی

04 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 8, 1398

    از همان روزی که گم کردم تورا
    دل پریشان، می زنم بر هر دری

    درود و ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین

    چه طراوات دارد
    قلم ات بر ورق خامه ی عشق
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  2. مينا امينی

    آذر 8, 1398

    درودها هنرمند
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌸🌸🌺🌸🌸

  3. جناب بایبوردی عالیقدر

    قلمتان زرنگار بر مدار عشق

    🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد کاظمی ارجمند

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا