🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهوه تلخ

(ثبت: 1751) خرداد 27, 1395 
قهوه تلخ

قهوه تلخ است

چه شیرین بشود

ته فنجانم اگر نام تو را فال زند…

تا به شیرینی یک بوسه ی گرم

قهوه خواهم نوشید،

با تو با طعم عسل…

بوسه ای ریز به فنجان دلم

شاید اینار جهانی به تلاطم افتد…

ماهک – 26 / خرداد/1395