🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قول

(ثبت: 4520) مرداد 5, 1396 

به من گفتی برایت جان پناهم

کشیدی بهترین طرح رفاهم

تو که پا روی قولت می گذاری

نکن مثل طلبکاران نگاهم

محمدعلی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):