🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قیام

(ثبت: 238871) اردیبهشت 27, 1400 

 

به پرواز در آمدم تا جهان را نظاره کنم ….

شاید در ظلمت شب آنرا به نوری اشاره کنم /

گر ندانستم که جهان در نظرم نوری دارد …

که اندر این خاک و در آن عشق و سروری دارد /

ور نه تابیدن بسته به اشارت ها باشد ….

یا که شاید نور دو دیده به آن بشارت ها باشد /

عقده دل تو ندانی بسته به کدامین رسوایی باشد …

به جهانی که در آنی یا به قیامی که رو به بر پایی باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام جناب خدا بنده

    خوشحالم که از خوانندگان شعر شما هستم

    اگر اجازه بدهید در خصوص این شعر باذهم صحبت کنیم ممنون میشم.
    دوست دارم کار اموزش داشته باشیم.

    در پناه خدا 🌿🙏🌹🙏🌿

  2. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 28, 1400

    درود جناب خدابنده گرامی
    سروده پر مغزی است . دست مریزاد.
    ای کاش وزن هم چاشنی آن میشد تا زیباتر به یادگار بماند . بخصوص که قافیه در همه ی بند ها به خوبی رعایت شده است.
    مانا باشید و بسرایید
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا