🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لا فسون هر چند شد افسانه ای

(ثبت: 214950) شهریور 26, 1398 
لا فسون هر چند شد افسانه ای

با نمادین عشق هایی روبرو
گر مثالی گاه ،تمثیل ای نکو

یاد عذرا وامقی کن عشق را
آشکارا ، بینِ خلقی ،گفتگو

یادِ شیرین شد به شیرینی چو شهد
جویِ شیری ، کنده ، فرهادی بجو

لا فسون هر چند شد افسانه ای
رویشی از عشق بینی ، ای عمو

همچو کابوسی خیالی فرض ها
تیشه فرهادی سری را جستجو

کور چشمانی چو عمرو عاص ها
همچو ابلیسی ، عبادت با وضو

همچو مُلجم می کِشد آن تیغ را
تا زند ، فرقی عبادت ، ضربه او

لاله رو فرقی شکافد ، آسمان
هر وجودی افتخار حتّی عدو

خاک را بینم ، فرو بلعیده ای
در درون هر حفره خالی ، آرزو

آرزوهایی نهان ،هر چند عشق
با کذایی عشق هایی خنده رو

بس کنی ،والی ، خداگون عشق را
وصف حالی کن که احیا عشقِ هو

ولی اله بایبوردی

25 / 06 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. فاطمه اکرمی

    شهریور 26, 1398

    🌹🌷سلام و درود🌿🌿بسیار زیباست❤️
    شادکام باشید
    در پناه خدادر پناه خدا🌿🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 26, 1398

      سلام

      سرکار خانم اکرمی

      سپاس از حضور سبزتان با خوانش محبت آمیزتان

      در پناه آفریدگار کائنات

      🌿🍃🌿🌿🍃🌿🌈💐🌈

  2. امیر جلالی

    شهریور 26, 1398

    کور چشمانی چو عمرو عاص ها
    همچو ابلیسی ، عبادت با وضو

    بحث عشق و عبادت را به زیبایی تمام در هم آمیخته بودید . بهره بردم و باز نکته ای آموختم بس ارزرشمند. درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 26, 1398

      سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان ….

      تقدیمی :💐

      پیر عارف ،بینِ راهی رهنما
      همچو خضری خلق را در هر کجا

      گر میان دریا و گر ، دشتی وسیع
      رهنمایی عابری گمگشته را

      ولی اله بایبوردی

      26 / 06 / 1398

      🍃🍃💐💐💐🍃🍃

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 26, 1398

    سلام استاد…

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 26, 1398

      سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

  4. مينا امينی

    شهریور 26, 1398

    درود هنرمند
    باآرزوی موفقیت های روزافزون💐

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 27, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از حضور سبزتان

      🍃💐🍃🌿💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا