🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند زیبا دیدنی ست

(ثبت: 255830) بهمن 16, 1401 
لبخند زیبا دیدنی ست

 

شاد زی ای گوهرِ یکتای من
ای همه شادی من، دنیای من

حیف از آن چشم قشنگت نیست، تا
پر شود از اشکِ خون، زیبای من؟

خنده کن، لبخند زیبا دیدنی ست

2

جانم فدای تو که تو زیبای عالمی
در چشم من بهشتِ دل آرای عالمی

وقتی به پای تا سرتو خیره می شوم
دل گویدم بگو که تو غوغای عالمی

جانم بگیر و چشمِ گُلَ ات را زمن مگیر

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 16, 1401

    درود بر استاد ارجمند جناب خراسانی بزرگمهر☘️🍂🌹👏

    سروش زیبایی خواندم،قلمتان نویسا🌹☘️🍂🌿

  2. مهدی سیدحسینی

    بهمن 16, 1401

    درود فراوان
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1401

      سلام و درود بر جناب حسینی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 16, 1401

    سلام
    گویا کمر همت را بسته اید که سروش را متحول کنید اول که آن سروش بلند حالا هم این سروش ها که شبیه دوبیتی و رباعی هستند (از لحاظ ظاهر نه وزن)

  4. فاضله هاشمی

    بهمن 16, 1401

    بسیار زیبا سرودید استاد مهربان 🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1401

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🌹🙏🌿

  5. محمدعلی رضاپور

    بهمن 16, 1401

    به به!
    سلام و درود و عرض ادب
    زیبا سروش هایی نوین سروده اید.
    خداوند، یار و نگهدارتان ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1401

      سلام و درود

      ممنونم از لطفتون
      در این زمینه بیشتر کار خواهم کرد

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

      • محمدعلی رضاپور

        بهمن 16, 1401

        سلام و درود دوباره
        بسیار سپاسگزارم از لطف شما استاد بزرگوار🌿🙏🌹🌿❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا